(>_<)

okay...setel dh dua paper..tggal lg 2 paper..yeyeahh..smlm exam tse..komen???ok la kot..hihi..kalo ade hint..semua ok..kdg2 x ok jgk..ngeeeee..pagi td plak ade exam biotech??komen???oko.. kih3.. hurm.. stakat yg aku duk study sblm2 ni..rase2nye semua kuar..tp xtau la aku berjaya x menjawab persoalan.. huhuhu...jgn aku tak paham soklan..Dr jahjadi plak tak paham jwpn aku..masing2 x paham..karang lain plak citer...wuwuwuwuuu~~x la kot...huhhu..ok pas exam td[aku kuar 45 mnt awal..] aku gi bli nasi kerabu ngn qilah..pastu ade meeting annual dinner..setelkan ape2 yg blom setel [mcm biase..] pastu ade mende yg dh ganggu gugat perasaan aku skarang ni..muahaha..aku X NAK DUDUK MEJA VIP...serius..xnk arr..cmne nk ckp ngn ding nih..td mls nk wat kecoh..karang org menyirap plak ngn aku..nnt aku slow talk ngn die..tp at least aku kne ade backup nk suh sape ganti..huhuhukk..sedeynye..x best ar cmnih..aku baru berangan nk lepak2 ngn bebudak neh..ale2.. cmni plak jd..nk nanges..rase mcm xde maknenye aku gi dinner tu (v_v)..harap2 bila aku ckp nnt.. ding ok je..tp kene susun ayat bebetul la..harap2 die bg la aku kembali ke tempat asal aku..ala..die suh la member2 die duk ngn die..huaaa!!!xnk..nk nanges neh..~

Comments

Popular Posts