Blurr..

Sebenarnye aku tader lah idea sgt nk blogging arini..just sukasuki sbb intnt arini pakai gear 3 plak..salu gear satu jeh..kekadang tu..masuk gear reverse pun ade..nak kate lembap nye tuh.haha..hmm...mlm ni xramai yg online kot..so taderlah nak ym ngn sesape..tp td ade la sorg membe..die pun kejap jeh.coz ade hal..katenye..lg pun msti penat baru balik dr Jom Heboh..haha..sbnrnye..ade sumthin' yg tlh mengganggu gugat jiwa skag nih..haha..biase la..kalo dah tader koje nk wat nih..mcm2 la yg lalu lalang kat otak nih..td pun time borak2 ngn membe aku nih..die tersebut plak name sorang makhluk Allah yg aku agak kepantangan ngn name die nih..huhu..die tak sengaje pun tapi biase ar..kalo dah alergic tu..huuu..plez sket..naseb baik die sign out awal tadi..haha..kalo tak ade yg kene fire ngn aku free2 jeh..haha..act, aku bukan nk kepantangan sgt ngn makhluk tu..tp die yg poyo!!!poyo petala ke lapan pun ade gak la..overboard punye poyo!!haha..apakah??hurmm..takpe skang ni kitorang mmg da xde sebarang kontrak yg memerlukan kerjasama ngn die..tp xtaula sem depan..kalo ade aku mmg rase cam nk melaut jeh..kalo tak terkontrak plak..aku akan sakit mate kalo terpandang die je..(aku xpandang pun..tapi biasa la mate aku ni..tak rabun..time nk pandang org len.. terhinggap plak kat die..sgt sakit jiwa..)sebenarnye aku tak suke kalo ade konflik jiwa cam ni..cam ade rase tak tenteram jeh..aku baru je nak berazam xnk ade 'musuh' ngn sesape..ale2..org len yg menyebabkan aku ade 'musuh'..huh!!alangkah sakitnye jiwa..sume ni berbalik pada cite aku b4 nih..huhuhu..tiada yg benar melainkan yg benar2 belaka..wahai makhluk..tolonglah faham..ko tu sbnrnye da salah faham..hailaa... masalah..masalah..aku yg kini blurr..out``challoo~

Comments

Popular Posts