today in my life~o la la``

"salah siapa kalau si buta tidak celik dalam gelap???kenapa orang keliling hanya pandai bising sedangkan enggan menghulur bantuan??"
Hurm..statement for Anthem~by Hlovate..but actually quote tu dah diubah-suai mengikut cita rasa aku..hehe..yela..kalo tak..kang kalo Hlovate terview n terbaca blog aku nih..die kate aku ciplak ayat die plak...[even sebenarnye aku da lame terjatuh hati n terpengaruh ngn jargon2 serba sempoi yg die salu gune tu..haha..]..
...........................................................................................................................(--,)................
Okies~4get bout it~o la la``sebenarnye topik arini ialah..aku da dapat result exam!!!
wahaha..cam bez je topik..huhu..well..aku yg mencadangkan topik ni n aku jugalah yg merespon~
So...in my opinion..[ececehh..]...my final exam's result is quite okey..not bad but it's not too good..haha..well..change to G.O.O.D is ain't easy aite?
Alhamdulillah coz it shows the progress or may be i can say - the graph is accending`o la la~haha..aku takde la gembira sgt coz aku tau ramai yg lagi bagus..ermm..aku kekadang suke compare diri aku ngn org len..lebih tepat lg maybe aku ni suke banding2kan kebolehan aku ngn org lain..well..ade keburukan..ade jugak kelebihan..keburukannya..bila aku tak dapat wat ape yg org len bleh wat..aku akan terase yg aku ni cam ade sket bodoll n tak bez...kebaikannya~aku sentiasa akan compete ngn org lain n the most important thing i'll always to try my very bez``haha..ada baik-kah??
..................................v(++.)v..................................................................................................
Haha..aku da tader idea nak tulis nih..okies..gtg~outa challoo``

Comments

Popular Posts