[haha..whatmode i'm now???]

Hurmm..tensy gile nih..apsal???it's all becoz the stupid R.O.S..huh??..what's dat bloody thing??!!...aku pun malas nak sebut..yg aku bleh kate..i really hate dis thing much much..menyampah luar petala..ape hal tah smpi nk kene wat dis R.O.S smpi 2 minggu..apekah??? dah la skul yg aku attend ni sket punye bosan..giga bosan beb!!! they might get their life lorr..dgn cikgucikgi yg hav no spirits..aku pun da mcm x bersemangat nk jadi cikgu nih..huahuahua..tp btul ape..bile aku tgk attitudes dey ol'..no wonder la bebudak ade yg begitu sengal dan lemban..sorry to say la..dh la aku sensorang kat ctu..sakit jiwa..rasenye mcm tercampak ke sebuah pulau yg dipenuhi oleh suku kaum batak yg aku hanya boleh get along ngn sorg dua suku sakat jeh..yg lelain tu mmg putus komunikasi ngn aku sbb level bahasa pengantara yg begitu jitu perbezaan dan mmg aku tak dapat huraikan walaupun aku wat pengamiran kuasa 4..haha..begitulah gambaran terseksanya aku stiap kali aku kene duduk kat skul tu dari pagi sampaila ke pukul..haha..[aku salu je fly balik awal..] cam aku ckp tadi..aku kan duduk kat pulau org batak..so tader sape yg kesah ngn kewujudan aku..so d best thing i can do is 'safing' my life from being killed in the batak's world of borring mode~aku xpenah rase terseksa camnih beb!!
jap2 aku pikir..d last time aku rase terseksa luar petala bile eh???yg aku tau..stakat nih aku boleh je wat aci harung ngn segala cabaran ngn dugaan..tp yg kali ni mmg betul2 menguji kesabaran jantung aku berdegup..(++.)..aku sbnrnye da tau apsal aku rase terseksa..rase2nye kalo ade org tau ni abes aku kene gelak terguling2..actually..aku rase begitu tertekan cam nk mati coz aku tader kwn nk ajak berbual kat situ..haha..yup!!dats rite..aku memerlukan telinga untuk mendengar segala ape yg aku nk sembur n perlukan mulut untuk merespon ape yg aku semburkan...wahaha..so anybody can help me???talking n joking wif teachers out there kat batak's island tu???oh no man!!!it's ain't no killing~haha..
...............................................................................
hmmm...bile la nak tamat 2minggu nih???for d second r0s i'll never ever do dis stupid thing wif myown self!!!it's really ain't no killing...aku akan cari geng aku walau smpi lobang cacing skalipun..huk..huk..sedeykan???mmg pengalaman pahit btul...sok..sek.. huuuuuuu.. kengkawan aku sure ade citer gempak jeh bile bukak sem ni nnt..aku pun akan ade citer super gempaknye..mmg sangat sadis story aku nnt..haha..aku akan kate.."frens..i really miss ur accompany..haha..u r my truely companion cell.."...kuang..kuang..kuang..ape da aku merepek nih??ni la bahana kalo aku da masuk ke alam bosan luar petala..language pun dah crazee intoxicated..blurr..outa challoo``

Comments

Popular Posts