Sblm surat puaka sampai!

Hehe kuang asam jek kn.. org dh bg pinjam duit snang2 je ko panggil dia puaka eh cik maiyah?! Dasar x sedar diri btul! Kalo ptptn tu sm taraf kaki pukul mcm Along,x idup dh ko cik maiyah oii...muahaha. Ok ape benda bising2 nih? camni2.. nk dijadikn cerita, td aku dh byr ptptn! guna cimbclicks lagi..hehe mcm gayat je br nk canggih sikit..org lain dh canggih banyak rilek je.. sbnrnya dh lama aku usyar menda alah tu cuma hr ni je berjaya byr. Sbbnye??? sebab..abg aku dh dpt surat puaka dr ptptn!!! Kena naik court weh! Haha mak aku punya bising tahap cair taik telinga aku dengar. Pegi honeymoon kt korea blh. Byr ptptn xblh. Haha.padahal loan dia lg sikit dr aku. Pastu aku plak jd mangsa.mak tanya aku dh byr ptptn blm.aku pn dgn macho nye ckp 'dah' muahaha. Berdosa tipu mak! Nnt dpt tulah. so td kelam kabut lah aku byr ptptn online td. Hek2.kalo mak tau ni mam lah aku! Tp sbnrnya aku cuak gak tgk surat saman abg tu. siap naik court! ngaa tanak2!! jd mulalah aku berazam nk byr ptptn secara berdisiplin tiap2 bulan..haha harap2 cita2 murni aku nk byr ptptn tiap bln t'capailah hendaknya.haha. ptptn tu pn sbnrnya mcm along gak.cuma versi bukan kaki pukul je. Pantang x byr, bunga naik melambung2. Sampai ke tua lah aku asik duk byr bunga... nk buat camne..konon ada ptptn ujrah..tp sampai sekarang emel aku xde pape respon..hampeh je.. harap2 la lg 2 3 thn tiba2 ptptn tu dh ditukarkan kpd TAK PAYAH BAHYAR.. hahaha..bole caya ke? sbb tu lah aku liat nk byr2 ni..dok berangan kang dia tukar jd x yah byr..aku lah yg rugi..ngahaha..dh2 merapik x abes2.. ohh bersama post berpuaka ni, dilampirkn juga gmbr makhluk kecik yg kerjanya mengikis duit aku. Harga lolipop bodo dia mkn tu rm1.60 tahu tak! mana x pokai aku smpai xda duit nk byr ptptn haha..*lolipop tu dh 3 hari dia makan x abes2..sampai nk luntur dh warna..jilat2 pastu simpan dlm peti sejuk..esk sambung mkn lagi..haih..budak2..-_-!

punyalah kedekut aku mintak sikit pun tak boleh! teringin gak nk rasa benda warnawarni.. :)

Comments

Popular Posts