saya suka stress!

[=_=]!
baru balik dr bengkel penyelaras q-net online..dan kepala otak sekarang adalah ditahap amaran super bahaya..kalo boleh berbunyi..dah bising rumah aku ngn warning alarm ala2 tsunami tu.. hadoi..mmg bercelaru sungguh..rupa2nya sangat banyak tugasan yang aku kena buat sbg penyelaras q-net..ye kalau nk dengar dr sudut nk backup diri sendiri mestilah aku nk cakap mcm ni.. aku dapat tugasan ni hasil penginggalan orang lain yang buat kerja x abes..bukan sebab dia xtau..tp sbb bg dia qnet ni x penting..ye..dia otai sbb kurang lg 10 tahun akan berpercen.. maka mungkin kurang gentar dgn tugasan ini :( maka aku kurang memahami konteks sbnr tugas sbg penyelaras qnet!
tapi hari ni..sedikit sebanyak aku dah tau peranan aku hampir dari A-Z! dan sesungguhnya sangat BANYAK! huarghhh...dan date line nya ialah 14 april ni..alhamdulillah..dari 8april dan ditunda lg seminggu..maka aku tak nak merungut lah.. teringat dulu2 aku selalu rasa bosan sbb mcm xde cabaran lgsg hari2 sepanjang bergelar guru nih..huhu..kira mcm xde thrill ;p so bila sesekali ada tugasan mencabar mcm ni..rasa bersemangat sket kot..haha apa2 jelah.. maka bersyukur sbb ada rasa stres ni..semoga aku bijak menguruskan stres ni dan dapat selesaikan tugas sebaik mungkin..insyaAllah..amin...Ya Tuhan..bantu aku ye [v_v]

Comments

Popular Posts