tema cuti kali ni : tak enjoy!

secara teori dan praktikalnya..mmg x enjoy langsung! huhu..sebabnya..kelas tambahan berderet2..(ni alasan jeh pun..mcm la tak bese kelas bederet2..bukan kena paksa pun..saja cari pasal nk buat kelas bederet2..biasa lah geng2 ckgu sains skolah aku..gila kentang punya kelas! nasib kau lah budak2 dpt ckgu2 super power camnih! berbalik pada tema musim cuti kali ini..aku tak enjoy cuti SEBAB..naik cuti nnt kena pegi induksi! yeay dan yuuu.. yeay sbb alhamdulillah..dah kena panggil induksi..setapak ke hadapan sebelum sah jawatan..yuuu sbb otak ni tak senang duduk..
1. sebab nak kena siapkan tugasan individu
2. belum print lg nota2 yg perlu dibaca! DIBACA! DAN DIBACA!!! haduii..ni yg paling gila lah sbb sampai sekarang aku belum print lg..aiyarkk...
3. biasalah bila ada benda2 camni..mana boleh senang duduk sehingga selesai semua perkara..jd harapan aku..semua ni boleh berakhir dengan penuh kesyukuran dan lega hati..mudah-mudahan...huhu..
(tp masalahnya..aku tak start apa2 pun..huhehehehe...)

p/s: bilalah aku nk ada cuti yg syiokk nih..planning nk merantau ke utara dah cancel..cuti tgh tahun ni..harap2 tercapai hasrat nk gi ke tut..tutt..hehe xleh bgtau awal2..nnt x jd..;)

akhir kata..smoga cik maiyah ni jd bdk rajin dan bersemangat selalu! >_<

gambar masa jalan2 kt bukit tinggi tahun lepas..
bestnye gi jalan2 ngn ainil..qilah dan syahmera ;)

Comments

Popular Posts