pindah rumah

hehe..suka-suka pindah rumah..takde keje..masa awal2 kewujudan blog ni mmg aku tak de niat nk kongsi ngn sapa2..tp secara tak sengaja telah terbongkar..ada la beberapa kwn2 yg tau..mula2 rasa biasa je..tp lama2 mcm tak best pulak..padahal diorg bukan lah sentiasa baca apa aku tulis..cuma bila tau org dah tau tempat kita membebel sorang2..dh mcm tak best pulak..nak cerita pasal hati dan segan..hehe lg satu sbb blog ni bukan lah jenis yg ilmiah yg layah dikongsi bersama org lain ..hanyalah catatan perjalan hidup yang berliku-lekuk..macam2 hal..kadang2 best..kadang tak best..kadang mendatar..dan membosankan..huhu..so baiklah kiranya aku pindah rumah..so rasa mcm bebas sket nak mengarut..mengarut ye..bukan mencarut* erkk ;'p so..ape kesah hari ni? oh sblm tu..kenapa aku suka menulis hal2 yg x penting kat sini..1 sbb kadang2 kita rasa hari ni biasa2 je..tp bila kita lakarkan..dan baca kemudian hari..kita akan rasa yang kehidupan lepas lg best..sama la kes mcm aku ni..dulu masa zaman kat upsi rasa mcm bosan-gilak! hari2 tension..hari2 cerita pasal tekanan yg menggila..kerja menimbu..tp bila baca sekarang..mmg rindu zaman tu..rasa mcm nk masuk time-warp nk alami kehidupan mcm dulu2..bukan lah nk selama2nya..nk rasa sehari dua..nk lepaskan kerinduan zaman dulu kala..hihi..mengarut sudah..ok so ape cerita hari ni..

takde pape yg berlaku kt skolah..mcm biasa2 je..ahri ni pun kurang tekanan..sbb aku buat hal aku je..1rahsia..hari ni aku tak pegi releave kelas! hoho nak kata tak sengaja..sengaja jugak bnrnya..sbb nya ialah aku nak mengajar bio kelas f5..diorg takde cikgu math..so bio yg 2 masa tu aku sambung terus jd 4masa sampai balik..so ptg td xde lah kelas tambahan.. seronok lah sikit bdk2..aku kadang2 paham jugak perasaan diorg..sesekali bg rehat camni mmg gembira..tp xtau lah diorg hargai ke tak..patutnya masa2 free cmtu gunakan sehabis baik..berehat kt rumah..release tension dgr lagu..internet..borak2 ngn kawan..nnt dh mulas mula jadual yg hectic..fokus smula..serius semula..berlumba2 utk belajar..huu tiba2 rasa mcm nk bandingkan situasi masa aku remaja ngn masa bdk2 sekarang yg tengah remaja..jom membebel fasa kedua..double entry in a day! gila membebel!

Comments

Popular Posts