pohon beringin -xde kene mengena -_-

ok..bangun pagi mcm org mabuk...nak ambil wudhu' pun boleh termenung depan kepala paip mcm tak tau nk start ngn ape..huhu ni lah bahana SUKMA 2010 yg diadakan di Melaka..hoho bunyi mcm aku atlet harapan bangsa plak kn..padahal aku ni hanyalah watak picisan je dlm sukma ni..sbg guru pengiring merangkap pengawal peribadi bdk2 skolah aku..mcm yg aku citer kat post sblm ni.. nak dijadikan cerita...semalam bdk2 abes wat raptai dlm kul 12.30 tgh malam..ke pagi?? ntahla..masa tu aku dh rasa mabuk2 laut je tgk diorg dari grand stand tu..kesian pun ade kat bdk2 ni..penat diarah berlari ke sana sini semata2 nak buat persembahan utk penutupan sukma nih.. siap ade yg pengsan2 bdk skolah aku..nasib baik bkn bdk2 yg under aku..xpayah la aku sibuk2 berkejar jaga bdk tu ;p caitt..hampeh gak aku ni..ngaa..bukan pe..masa tu aku dh lapor gile..pening2 je sbb lapar sgt..padahal lpas maghrib tu aku dh gy order mi goreng..skali suap je dh rase ajinomoto yg ntah bape sudu makcik tu bubuh...burn je rm3 aku.. agaknye kalo kt kdai mkn kn.. kalo kita nk mintak duit kita smula sbb mi tu byk msg blh ke?? kalo mi ade lipas blh je kn?? padahal lipas lagi berkhasiat dr msg..hehe.. ohh ape mengarut.. lg 1 menda..masa otw nk blk tu.. bas yg aku naik lalu plak kt kawasan kejadian.. kejadian ape?? segan nk citer sbb aku pun org melaka.nasib baik la xde sedara mara kat kawasan kejadian..kira susur galur genetik aku xde bau2 bacang pun la ngn diorg yg agak sakai tu.. ade ke blh main2 baling batu kat bus...yg lg sadis msa kumpulan bdk2 bodoh kawasan kampung beringin tu baling batu kat bas..batu tu menembusi cermin bas dan terkena kepala+ mata ckgu skolah aku..innalillah..harap2 polis wat keje bebetul..cari bdk bodoh tu sampai ke lubang cacing pastu jatuhkan hukuman yg adil...harap2nye begitulah..kalo tak..saman je ketua kampung beringin tu sbb xpandai jaga anak buah..caitt..ok tu je laporan aku..haha nk sambung koje..

Comments

Popular Posts