mencari momentum

dah hari Jumaat pun...pejam celik makan tido..last2 abes dekat 2 minggu aku bersuka-sakan meraikan hari cuti dengan penuh gembira..haha..tapi mmg rasa x puas je lg..oit cik maiyah..keje malas..tapi kalo dh dekat ngn payday ko lah manusia plg gembira kn..haha..duit sape x suka kn.. ngahaha..maka..walaupun agak berat hati nak abeskan cuti skolah...terpaksalah aku mencari mood utk mulakan kembali rutin harian aku..masuk penggal ke-2 dah sesi persekolahan.. maka.. apakah semua kerja telah dibereskan wahai cik maiyah?? kompemla BELUM!!! mueheheehhee segannye..tapi rasenye bukan la aku sorg manusia yg suka tangguh2kan keje ni kn.. mcm ramai je lg kwn2 aku yg mengalami masalah yg sama..haha..cuma aku bernasib baik sket sbb kecenderungan aku nk tgk bola amat la kurang..maka aku dah ade 1 bonus lbh dr diorg hehe..kesian diorg terpaksa melawan nafsu bola sambil nk pulun siapkan koje..hoho..apemenda la koje yg ko x siap ni lg cik maiyah??? meh nk wat check list...supaya aku sedar diri sket ;p :-
  1. tanda kertas bio 3
  2. tanda kertas psk - dah
  3. tanda kertas psv
  4. tanda peka 2e
  5. tanda peka 2c
  6. tanda peka 4sn1
  7. tanda peka 5mpv
  8. kemaskini fail peka ckgu+isi borang++
  9. kemaskini fail 2c 2e 4sn1 5mpv
wahahahahhaa..ape nk jd la maiyah..dlm byk2 keje sepanjang cuti 2 mggu ni...baru 1 je keje ko siap buat...tu pun secara jujurnya aku baru siap yg no.2 tu mlm td..hahaha..aduyai..nk kene sekeh btul la ckgu maiyah ni.. maka..baki 2 hari yg tinggal ni akan aku gunakan sebaiknye ye..hehe smg berjaya la cik maiyah!!! weeeeeeeeeeeeeee \(^o^)/ eh hepi plak keje x siap.. ok mmg kene hepi2..set minda yg skolah dh nk bukak..kene dapatkan momentum nk mulakan hari sbg cikgu dgn bersemangat!!! aja!

Comments

Popular Posts