separuh lega..

yess!!!
lega..
nape??
da online posting..
hahaha..
(tapi blom abes isi..)
(dan x kompem lg negeri yg aku mntak..)
mintak mane???
melaka + johor
yeke???
aah..
-------
so skang ni aku da bleh lega sket la..
apsal??
sbb mmber2 aku seme da online..
haha..aku je blom..(rasenye ade lg yg blom..hahaha)
so malas nk mengarut lama2..
so aku lega..yeyeyeaahh!!!
haha..mcm gayat jek..
yela weh..siyes..selagi x online..ari2 aku tensen..asik teringat..huhu..
so pasni ade 2kali je peluang aku nk update..jgn lupa!



************
ok..citer psl esok..aku nk balik kampong!!!
kampong halaman terchenta..
parit jawa muar johor.
musim duria..ngeeeeeeeeeeee...
bersedia la ngn air badak..hahakk..kapla panas makan durian..hohoho..

Comments

SUARA 8 said…
Assalamualaikum blogger hebat, saya memberi satu peluang terhebat tahun 2009 ini!

Anda adalah perintis awal! Fikirkan rangkaian jaringan anda dalam tempoh 2 tahun akan datang! Hanya dengan 2 kaki infiniti..Potensi side income sehingga 4 angka sehari!
Telah terbukti biasanya orang yang berjaya dalam bisnes networking kerana dia mendapat peluang lebih awal dari kita..Kini giliran anda dapat PELUANG AWAL!!

BUKAN ORANG YANG TERLALU PINTAR,HEBAT ATAU KUAT YANG AKAN BERJAYA..TETAPI SIAPA YANG CEPAT SAMBAR PELUANG!!

KEPADA SESIAPA YANG INGINKAN KEJAYAAN,TAK USAH ANDA FIKIR LAGI, TUNGGU LAGI, MULAKAN LANGKAH KEJAYAAN ANDA DENGAN BERGABUNG BERSAMA KAMI.

"Langkah Pertama Itu Pengharapan, Sedangkan Yang Tidak Melangkah Langsung, TIDAK ADA Harapan. Jom Mulakan Langkah Pertama Anda Sekarang"

Ok ayuh lawati blog saya....!!!

Popular Posts