no regret!

huuhuuuu..aku mmg salu mcm ni..salu xpuas hati ngn apa yg aku wat..
(jap..aku bengang la ngn keyboard neh!ketat!)
ape yg aku x puas hati..berbalik kpd previous entry..huhukk..bukan menyesal..cuma aku asik terfikir smpi skarang..is it the right choice??
maiyah..mane bleh ko pkr cmtu lg..da xleh nk ubah dh..okay maiyah..skarang ni bkn teruk sgt pun kalo ko plh johor dulu baru melaka..apa yg penting ekarang..ko kena byk doa..supaya ko dapat tmpt yg okay2..dan yg plg penting..dekat ngn geng2 aku..haha..they are my second nyawa..hik2..yap..truely love them!
okay..sbnrnye sbb ape ko nk pilih melaka??
sbb dekat ngn umah..snang nk balik umah..tp btul ke ko suka duk melaka..(x suka sbnrnye..sbb melaka x best mane pun..) so aku ada satu sbb je keanpa aku nk pilih melaka..-->family~
so kalo ko plh johor??ape yg ok??
actually aku teringin nk berdikari dulu..nk cari pengalaman kat tmpt org dulu..nk try berdiri atas kaki sendiri instead berdiri atas kaki mak abah aku..huhu..walopun aku nk cr pengalaman dan nk berdikari..aku still xnk duk jauh sgt ngn mak abah..(well..diorg da berumur n i know their health best..) so johor is the best place utk aku 'membawa diri' alang2 mmg johor tu kampung aku jgk..pastu sbb johor tu negeri yg still byk kekosongan sekarang..dan jugak sbb geng2 aku pn ramai plh sana..(hopefuly dpt tmpt dekat2..)..johor pun not bad sbb aku pun pnah membesar kat sana..kalo stakat dapat muar, kluang, bt pahat..kira setel la tu sbb tu kawasan jajahan sedara mara aku..tp kalo area pontian..benut..mersing----jeng3...aku kena jd org bugis ar kat sana nnt..haha..dan satu2nya kawasan yg aku harap sgt xdpt..JB..mmg aku xnk sgt tmpt tu..sgt sakit kalo kena posting sana..blh miskin aku..tp at least pak itam ada sana kalo papehal..so doa je byk2 skarang..btul x..
so maiyah..no regret okay! ^_~
*siblings..c u there! =)

Comments

Popular Posts