permulaan 2015 yang peerrghhhhhhhhhh

uhuk..uhukk..pejam celik pejam celik dah habis januari 2015.. kehidupan aku mcm je.. makin bertambah kacau bilau lg ade la kot..

2015 bakal menyaksikan seorang cikgu yg super busy hahaha..mcm lah kau sorang je yg busy dlm dunia ni..puii..

tahun ni akan bermulanya kisah aku menuntut ilmu di bumi UKM utk mendapatkan sekeping sijil master.. insyaAllah... semoga cita2 tercapai.. selama ni bila tgk org ada master n phD aku mesti rasa frust dgn diri sendiri sbb mcm xde anjakan paradigma. heheh.. so harap2 bila dah sambung master ni aku akan jd guru yg lebih proaktif dan lebih baik lah senang citer..

aku mmg jenis cepat bosan. makanya, aku dh mula rasa bosan dgn kehidupan di takuk lama..mcm xde perubahan..sbb tu aku nk buat perubahan sikit.. dan sbb tu lah aku buat master ni.. dan tahun ni aku x mengajar form 5. haaa mmg berubah terus kehidupan harian aku.. no more kelas tambahan sabtu n kelas petang yg menyebabkan hidup aku super duper lapang hingga rasa mcm x kena gaya je..haha ade rasa nk pelempang x ;p yelah wei bape tahun dh kehidupan aku monotonik je.. ptg2 asal xde program skolah kompem buat kelas tambahan mcm x cukup tanah.. sabtu pun kelas.. ahad je la yg free.. masa tu lah nk tdo,,masa tu lah nk basuh baju..last2 mmg xdpt lah nk menolong kemas rumah..basuh periuk pun x sempat...haha hyperbola terus!

so mcm ne ngn life aku yg sekarang..jom cekidaud.. aku excited bukan ape.sbb rasa mcm x stress sgt..kurang berada di skolah...lepak habis.. walaubagaimanapun, diri ku ini tidakkan terpisah dgn mencurah ilmu kot..hah cmne tu??? meh tgk sini..

isnin - siang mcm biasa.. ptg free.. mlm ada personal tuition bdk dtg rumah
selasa - siang mcm biasa.. ptg ada 1m1s.. mlm ada personal tuition bdk dtg rumah
rabu - siang mcm biasa sekolah..mlm?? free! heheh
khamis - siang mcm biasa.. ptg free mlm ada tuition kat imtiyaz ttn centre
jumaat - siang free ptg free (jumaat aku reserve siap2 utk kelas master nnt
sabtu - free (pun reserve utk master)
ahad - pg 11.30am personal tuition bdk dtg rumah ptg n mlm khas utk urus diri sendiri..preparation utk skolah..

nmpk mcm busy kan ada tuition segala tp serious x bape stres mcm kt skolah..sbb x penat kot...

ape2 pun hrap2 dgn perubahan jadual hidup ni aku dpt refresh smula energy dan otak aku yg dh sket2 berkarat ni.. x sabar ni bukak buku tebal2..nk buat assignment..huhuhuuu aku suka feeling cuak n stress yg baik itu..hehehh

 good luck maiyah!!!!

chaiyok2!!!!!

Comments

Popular Posts