alkisah infused a.k.a detox drink

Huhuhuuuu pernahkan anda mendengar tentang kisah tersebut.. huhu org lain dah berzaman minum air detox tu aku je yg br nk terhegeh2 minum ;p ctually sblum ni dh pnah buat tp guna green apple campur orange campur plum.. rasanya x bape best sbb x masam.. biaso2 je lah..yg best time nk mkn buah tu huhu.. kali ni terjumpa lemon.. os buatlah lemon detox drink.. rasanya.. ya ampunn masam gilo! Tp minum jelah.. sbnarnye aku masih blum bape paham ngn kebaikannya..xtau lah kenapa buat air rendam2 ni..kalo buat jus kn lg best (:-( kompius..kompius.. nnt lah bila free aku google2 detox drink vs. Real fruit juice.. huhuuu meh lyan gambau la snang citer kan..
Hah..ni lah dia.. sebiji lemon dihiris hiris mlm td.. masuk dlm air 2 liter.. sejukkan dlm peti ais.. mlm td rasa sket..best masam2..pg ni mum d pahit2 sket sbb rasa kulit lemon.. peninggg aku..haha xtau la mmg pahit ke dh terover rendam.. tp x pnah lak aku baca resepi air detox yg kena keluarkan smula buahnye slpas beberapa minit..hontam sajolah labuuuu

Di bawa ke skolah..menjejeskan air liur org lain sbb nampak wap air terkondensasi luar botol tu kn..padahal rasa dia xde lah sedap pun hahaha

Apekahh yg cuba disampaikan disini??? Gunung tampin dan matahari di pagi hari..nyaman... seperti minum lemon detox drink hihihiii

Haa ni yg dulu alu citer tu... nampak meriah tp rasa x best sbb monotonic.. xde masam2 gitu..

Arrghhhhh ini yg terhebat...ketagih dibuatnyee.. chocs ecstacy! 

Okeh..stop talking abt food maiyah oiii

Comments

Popular Posts