#MH17

sana sini orang duk bercerita pasal tragedi MH17 ni..dalam seumur hidup aku, ini lah kali pertama aku saksikan (bukan lah tgk depan mata) tragedi yg sangat menyayat hati dan penuh mendebarkan ni... tak tau nk cakap ape..yg penting, rasa takut mmg ada.. tak tau apa kesudahan pada kisah ni.. dan tak sudah2 aku terbayang ape lah agaknye yg berlaku dalam kapal terbang masa betul2 baru lepas kena tembak ngn peluru berpandu tu.. kalau lah bukan peluru berpandu, kapal terbang tu still terhempas dan aku terbayang2 situasi masa tu =_= sedihnyeeee... sebenarnya masa aku 1st time naik flight dulu, mmg x sudah2 terbayang kalau2 lah aku berada dlm kapal terbang yg akan kemalangan..huhuhu.... tp sebenarnya kalau Allah nak menghendakkan sesuatu, pasti berlaku.. kalau Allah kata selamat, selamatlah kita... usaha kita, doa banyak2 agar perjalanan kita selamat.. 

ni gambar kapaltorobang ANA.. jepung punye... 
 aku dlm airasia masa ni...perasan berbaur-baur.. gembira sbb x sabar nk balik malaysia...dan gementar tak tau apa bakal berlaku dlm perjalanan... Alhamdulillah...Allah permudahkan dan pelihara perjalanan masa tu.. semoga Allah ampunkan dosa2 mereka yang terkorban dalam nahas MH17 dan semoga syurga firdaus tempat mereka ;(

Tokyo Tower... 
rasa nk melancong tetap berkobar-kobar tapi masih gementar...sebenarnya aku n aisyah sedang plan utk Europe Tour 2016.. why 2016?? tak lama benau kah?? hehe mmg lama pun sbb nk kumpul duit slow...tp sambil menunggu masanya, marilah kita berjalan ke tempat lain dulu huhehe...oppss tp kita kasi tenang dulu perasaan fobia ngn eroplen ni.. ;(



akhir kata, Salam Lebaran dari kami yang konon2 sedang berada di Kyoto, Japan hikhikhik... haaa ade gak pekdahnye pakai baju kurung ni kt jepun...dapat buat ucapan hari raya hahahaha...

Comments

Popular Posts