di suatu pagi yang indah permai.........

pagi yg indah permai..huh?poyo jek bunyi..hehe..actually aku sekarang ade kat umah bdk2 kat sitiawan...bahagia x bahagia la aku lepak sini..heheh..smlm aku ngn qilah pegy..disbb kan aku semangat gile nk dtg sini..amlm aku pulun suruh mesen basuh membasuh baju2 aku yg dh lama pending tu..huh...kalo nk citer banyaknye..sampai aku naik segan nk tgk..mcm x cayer je anak dara rajen mcm aku ni blh kumpul baju..haha..sbnrnye aku bz gile past few weeks..mls ar nk citer..nnt kaco mood..sekarang ni aku nk enjoy riang ria je okay!!
_______

so kenapa pagi ni indah permai???heheh...let's gor thru 1by1..'indah'..indah ke??heheh..xdela indah mane..well...umah org2 anak dara yg bekerjaya sbg guru pract merangkap guru2 bz...so bleh bayangkan sniri la kn umah cmne...hhe..tp kira okay la ni...so..environment cmni aku xkn jumpa dh bila dh balek abes pract ni..so env ni mmg sgt indah sekarang..hehekk..=p okay..pastu 'permai'..apsal permai ek???sbb dikala aku menaip ni..hanya aku saje insan yg mencelikkan mata..where's the rest??the rest are history..haha..diorg dh belayar ntah ke mana agaknye...huhuh...okay...so skang ni aku nk mulakan hidup yg sgt ceria ngn surf internet..yeyeayy!!!raito~adios!

Comments

Popular Posts