thank Allah..

----L.E.G.A----
satu perkataan yg aku x sabar2 nk sebut sebelum ni..huhuhu..akhirnya sampai jgk giliran aku nk lega..cik mai dh observe..overall..okay tp satu pesanan cik mai...kena yakin nk mengajar dlm bahasa inggeris..okay cikmai!!!hihihi...
so nk citer sket psl cik mai..opss..bukan mengumpat ek..ni citer yg baik2 je..pendek kate..ade hikmah aku n d geng dapat penyelia pract cik mai..cik mai yg kitorang knal kat sini mmg lain giler ngn cik mai yg kitorang knal sepanjang 7 sem kat upsi..semua ni kuasa Allah kn..boleh mengubah hati orang bila2 masa je..kalo dulu kitorang rase cik mai ni menggerunkna...tp skarang sape sangka cik mai dh mcm jd bestfren plak..die blh citer + luahkan perasaan kat kitorang..kitorang bleh citer ape2 je ngn die..gelak2 sambil makan2..see??pelik x pelik la..kadang2 rase mcm mimpi je..haha..tp tula kenyataan..ape yg bleh aku simpulkan..dont judge a book by its cover..hihi..dan lg satu..x kenal maka x cinta..yap..tu yg plg tepat kot..okay la...sbnrnye mcm2 nk citer pasal cik mai ngn kitorang tp xtau nk cityer cmne..nk start cmne..yg penting..kitorang seme happy dapat penyelia pract cik mai!!! semoga Allah memberkati beliau..insyaAllah..
okay..mood nk blogging terganggu bila teringat ade kelas sivik jap lg..iskk..tensen giler kene ajar sivik..tader idea ar nk ajar cmne!!!aku bukan dilahirkan utk mengajar sivik weyh!!!!!

Comments

Popular Posts