8 weeks more to go!!!

hihi..post yg sebelum ni mcm sayu je rase..tgh surfing skali in-team wat lagu nih plak..terus terharu..teringat cikgu2 yg sgt berjasa kat shams dulu..mmg kalo nk senaraikan jasa diorang..xtersenarai la..rindu kat cikgu2..pastu bila dgr plak lagu ni..mcm x sesuai je kalo aku yg sudah mula bergelar sifu ni nk menerima lagu ni dari anak murid aku..hoho..serius..kadang2 bila fikir balik..aku ni ikhlas ke nk jd ckgu???nk kate ikhlas..hari2 balik umah je mesti merungut..itu x kena..ini x kena..bdk laki 4 VT nk kene sekeh la..rase mcm nk bom je seme geng2 bdk laki duk blakang kelas tu..rase mcm nk bungkus seme bdk2 kelas 3A6 ngn 3A8 tu pastu campak kat laut dalam2..jgn kasi timbul2..huh..so tu dh mcm x ikhlas kn..okay2..bukan aku x ikhlas sbnrnye..tp bila bdk2 start je buat perangai aku dh tensen..tensen tahap lalang..kira mcm xleh tahan la ngn perangai diorg..terfikir jgk..ckgu2 aku yg baik2 dulu..cmne diorg leh sabar ek..dari muda smpi nk pencen jd ckgu..elok je muka..xde plak yg muka bengis scar pangkah satu muka..hurmm..aku ni yg baru pract 2 bln dh rase mcm nk amek Beta-blockers dah..ntah2 kene tambah ngn Diuretics high-dose..haha..isk..nauzubillah..tp mmg la..sejak akhir2 ni..rase mcm depress gile...mcm org sakit darah tinggi plak..isk..huhu..ntah la..mcm2 perangai bdk2 sekolah ni..ade jgk la ygmenggembirakan..tp byknye yg bg aku nk sakit jantung..huh!!!geram2!
**************
kadang2 tensen gak asik citer menda x best..ape je yg best..ntah la..okay2 baru teringat.
**************
aku rase la..dlm byk2 member2 aku..aku ngn qilah je yg ade experience best + pelik..haha..mmg agak sadis pun ade...nk tergelak pun ade..kalo la diorang tau cmne life aku ngn qilah kat sini..mesti semua sedey..haha..okay..unyik mcm la gi pract kat kawasan pedalaman kinabatangan kn..haha..seri manjung ni bukan la standard sampai cmtu...okay je..sebuah bandar terancang..tp cuma rumah yg kitorang sewa tu agak jauh denagn extension nk gi mane2..so kitorang jadila guru snti yg hanya pagi2 kuar gi sekolah..tgh hari balik rumah terus..hari2 mcm tu..try bayangkan life kitorang yg hari2 duk terperap dl rumah..atau lebih tepat lg dlm bilik yg dilengkap ngn satu bilik air..2almari..2meja solek..+++..haha..so kadang2 kitorang xbleh tahan jgk la ngn life mcm tu..ditambah2 ngn tensen kat sekolah..so kadang kitorang unwind jgk la.. nk tau tmpt ape plg sempoi kitorang nk tukar angin??-HOSPITAL-..haha..xpnah dlm sejarah ade orang bersiar-siar,tukar angin sambil cari mood kat hospital..so dlm perjalanan nk gi hospital tu.kompem2 la kitorang akan harung kawasan sekolah yg bebetul duk kat depan hospital tu..dan akan terserempaklah dgn pelbagai peringkat umur masyarakat sekitar termasuklah anak2 murid..haha..ape kitorang wat kat hospital??? mumula ingt nk melawat2 pesakit2 hospital..tp takut kena kejar ngn pak guard plak sbb mcm mencurigakan je titiba melawat org x knal kn??hehe..so port yg satu2 nya kitorang akan pegy ialah HOSPIMART..kui2..mini mart yg ade dlm hospital..menu wajib yg akan dibeli..waffle..pastu ngn aiskrim..bahagia2..huhu...mesti pelik..apsal hospital???sbb kat sekitar tmpt aku duduk tu mane la ade kedai!!!!!!!!tu la yg tensen gila tu..pastu bukak je pintu keliling seme taman2 perumahan..seme rumah2 orang..petak2..segi2..tensen gile tgk pemandangan cmtu..huh..mls nk citer dh..aku tensen..haha..

Comments

Popular Posts