~ the new phase begin ~

hurmm...bukan la best sgt bila satu permulaan baru nak dimulakan dan dimaknakan..sbb semakin kitar hidup kita berpusig.. semakin banyak cabaran yg akan kita tempuhi..yg kene harung.. xkira menda tu best ke x best ke.. kene la wat aci harung je..yep..tula yg aku salu wat bila fasa baru nk mula dalam hidup aku.. --wat aci harung-- dan yg paling penting..aku yakin ngn ketentuan Allah.. Allah xkan bebankan hambaNya dengan sesuatu yg x mampu dipikul oleh hambaNya..so dalam konteks ni..aku akan dibebani atau lbh spesifiknya aku akan diberi satu tanggungjawab yg agak besar yg aku blom pernah buat lg dalam hidup aku sbb ni adalah satu fasa baru dalam hidup aku.. huhu.. ape sebenarnye aku nk tulis nih..yg sebenar-benarnye..aku akan pergi manjung esok dan akan bermastautin kat sane lebih kurang 4 bulan..huhu.. seminggu aku luangkan mase nk beradaptasi ngn life kat sane sblm aku gi lapor diri kats ekolah..so harap2 aku boleh buat sehabis baik kat sane nnt..n so do my beloved frens yg jugak pract kat manjung nnt..jgn adikan CIK MAI sbg penghalang atau pematah semangat kita nk ber-pract..huhuhu..chaiyuk2!!! so the first thing u shud do maiyah.. tambahkan amal ibadah supaya hati lebih tenang nk mulakan fasa baru..supaya rase lebih yakin dan rasa Allah sentiasa bersama-sama kita...

Comments

Popular Posts