~until today..

hermmm...lame dah x jenguk sini..kire blh ckp aku ni unfair la..bile tensen je sibuk nk shout kat cni..kalo hidup tu hepi2 je..x teringat pun nk masuk sini..hehe..bukan ar..yg sbnrnye aku agak bz+internet slow..so mcm x syok e nk blogging kalo internet lembap..ym blh plak???hehehe..ntah la..no comment..wakaka..yg penting until 2day..too many things happened in my life..ade yg gembira..ade yg biase2 je..ade yg sedey sket..n ade gak yg sedey bg pihak kengkawan..hohoho..apekah??betulla..so kali ni aku rase mcm nk story pasal kawanz aku ni je..hrmm..where should i start eh..n hopefully dieorg termasuk dlm senarai mereka2 yg gagal menemui page aku ni..huhu..camni..aku ade 2 org kawan..dieorg ni kapel...yg pompuan adalah housmet aku satu ketika dulu..tp til now kami still rapat lg..yela..air dicincang xkn putus kn..hehe..yg laki plak klasmet aku..termasukla dlm geng study aku bile nk final..so agak rapat la..n kami slalu gak borak2 dlm ym..time memula dieorg kapel..aku mcm hepi gile sbb aku rase depa tu mmg sesuai..biar la org nk kate ape tp aku mmg rase depa secocok..dua2 baik..blh dipuji la yg laki tu..atas sifat2 beliau yg baik++..kwn aku yg pompuan ni lg la baik..x mcm aku..heheh..so skang ni dey ol dah clash..huh??!!!aku tumpang sedey la..bila dh dgr keterangan dua2 pihak..(aku mcm agent FBI time tu..)--aku buat kesimpulan dieorg dh amek langkah x bijak dlm menangani masalah ni..huhu..nape nk kene clash..ok..secara yg sebenar-benarnye..mmg la kapel yg diamalkan oleh mereka2 ni x betul disisi Islam..menggalakkan kemungkaran..tp itu semua blh adjust..sbb pe..diorg tu bkn dr kalangan org yg x tau..mereka semua adalah mereka2 yg tahu..huhu..so jadikn ia Halal disisi Islam..but d big thing is parents depa x berkenan sgt ngn org2 jauh..(melaka-perlis)..so is it d end of the story..ntahla..aku pun xtau nk komen..tp klo ikut alasan yg dieorg bg sbb nk clash tu mmg la sgt x masuk akal..org len de je lg poblem lg besaq tp bahagia je aku tgk smpi skarang..huhu..ntahla..n lg satu kesimpulan awal yg aku bleh wat ialah..kwn aku yg pompuan ni baik sgt..x brani nk tegur direct memane perangai laki ni yg die xberkenan..at last..mkn hati sensorang la..mmg la sakit jiwa camtu kn..kalo aku kopem dh penuh dh blog ni..(????)..huhu..n yg laki tu plak x sensitip langsung2!!!ade ke dh ade gf pastu sibuk lg nk cari kengkawan pompuan kt luar tu...kwn2 sekelas blh tahan lg..ni x..kwn2 chatting la..frenster la..mmg la niat die xde pape just sbg kwn..sbb die ni kurang kwn2 laki..kt cni la..tp tlg la jage sket ati gewex tu..xkn tu pun xtau..ntah la..aaa..aku pening!!!haha..aku plk yg lebey2..yela..sape larat tgk kwn sniri sedey memanjang..mcm xde semangat je..kesian tgk die..yela..org pompuan ni hati lembut..kalo skali syg..susah nk lupa..org laki ni agaknye mmg camtu ek perangai..cepat gile dpt pengganti..ikhlas ke x sbnrnye b4 ni..klo ikhlas ape cepat sgt dh jumpe yg lain???its so unfair!!!rase nk lempang je budak tu..hisy!!!geram sungguh..ape2 pun aku harap + doa yg terbaik utk dorg..agaknye mmg xde jodoh or bukan jodoh skarang..ape2 je la...yg aku ni xde jodoh rilek je..haha..yela..aim aku skang ni utk femly..so aku xde la nk risau2..sbb femly comes first dlm hidup aku..in d first place sbb aku ni x leh nk diramal..so aku takut la kalo bbende tu nnt menyebabkan aku kurang memberi perhatian kt femly terchenta aku..esp mak..abah..n semua geng2 ank pian..termasuklah atuk n nenek yg sgt best!!!hehe..ok..so aku harap..semua ni ade reason yg best...mmg setiap benda yg terjadi tu ade reason yg terbaik..sbb Allah yg buat semua ni kan..so sbnrnye aku harus terima kenyataan la yg diorg ni da clash..sbb b4 ni pun diorg bukan ade hubungan yg halal lg pun..tul gak kan..so aku xle nk menyesal sgt la ngn kisah dieorg ni..haha..kalo brcerai kawen tu ye jugak la kot aku nk sedey2 kan..hehe...ape2 jela..cume aku kesal ngn sikap budak laki ni la..(kalo betul la ape yg aku dgr dr mulut ex die a.k.a kwn baik aku nih..)..ntah la...Wallahua'alam..all d best to them..=)

Comments

Popular Posts