Exam mode activated~

Skang ni aku tgh exam week..td pun baru je abes paper biochems n microbes..so far, aku bleh cope lg la ngn all d Q’s.tp xtau la plak nnt Doc marking cmne..huhu..ntahla..asal redah je..hrmm..sem ni mmg agak teruk..bukan agak..dah tak beragak dh ni tahap teruk die..haha..yela..study week aku x sampai seminggu pun aritu…nk kene cover 4 paper yg akan berlangsung on d next week nya..mau tak meletup otak cmtu..so..utk mengelakkan kepala aku dari meletup..aku kurang study sem ni..huk3..kurang focus mcm sem2 before nih..so..result aku pun kopem kurang focus gak..huaaaa!!!ni yg nk nanges nih..mmg la org len pun same mcm aku gak..x sempat nk pulun..tp at least ade gak yg dh prepare awal2..aku nih??x termasuk dlm kategori tersebut..hoho..nk salahkan diri sniri..x sampai hati la plak..so..wat bodoh je la..ape yg ade ni..aku usaha mati2an la..(isk..ni tgh usaha ke??)haha..ni aku tgh release tensen beb! Tadi jwb exam mcm tercabut jari2 aku.3 jam non-stop writing..nonstop thinking..nonstop koreking my idea..haha..ape daaa..k la..nk kuar dulu..kang aku melaut tak tentu pasal plak..huh!!

`really exhausted~hrmm..

Comments

Popular Posts