what such a bad day is today huh?!!

Arrrgahhhhh..bengang gile arini..mcm2 hal aku bengang!!!bengang cam bangang giler..nk nanges pun ade..YA Allah..bagi la kau kekuatan..permudakan lah urusan aku..dah la byk keje tak siap lg..esok nk present TBC yang baru 50% progress..symposium tak seetel2.ape aku nk wat nih..nape la symposium tu tarikh same ngn pilihanraya!! blah la pilihanraya tu..ngengade plak sem ni nk ade undi.salu tu menang tanpa bertanding je..sume tu nk nyusahkan idop aku la tu!!!bengang3!!!ah tu bukan seme pun bg cooperate..dah bg tgasan pun sangkut2 lagi..bajet die bz sgt la tu..eeii!!!aku lagi bz tau tak???turun naik tangga HEP tu..g cam bodoh turun naik lif kat BC tu??ade sape kesah???mmg aku TAK BUZEE!!hii..manusia2 bongok cam tu mmg nk kene backhand ngan aku..ingat aku ni dok lepak goyang kaki ke??bingai tull..aku rase seteng2 ajk je yg bersemangat ngn symp nih..aku bukan nk kutuk ketua aku..tp as pengarah program patutnye diela lg bertagg jwb ngn seme nih..ni tak!asik pass kat aku jeh..mentang2 aku ni timbalan die!!!mmg cam jadi kuli la..naseb baek r tu senior..kalo tak lame dah aku sabotaj!!g bakar umah die ke..tak pun gi buang seme kasut2 hi-hill die dalam loji taik lembu!!!isk..mmg aku da sampai tahap bengang luar petala nih!!!ayat seme intoxicated..naseb arr sesape yg bace..mmg aku nyampah ngn life camni..kalo jumpe org2 yg ringan tulang cam aku takpe lah..[cis!!sempat lg memuji diri..]..huk2..adoi la..bile la aku nk bebas dari seme beban nih..ni yang aku nk raye nih!!ape kes??tader kaitan..isk..ade ape..bile raye..maknenye aku da setel seme bende..nk tunggu raye tu la yg aku cam nak mati..mmg azab duniawi tull..tapi azab Allah lagi dahsyat..NAuzbillah..hmm..aku merungut ni nnt wat penat jeh..insentif dari Allah satu sen pun tak dapat nnt sbb tak ikhlas..huhu..aku bukan tak ikhlas..tp nk luah perasaan jeh..aku takle nk cite kat sesape..dari aku ngumpat ngn makhluk Allah..baek aku ngumpay ngn blog nih..isk..blog pun makhluk Allah per..tp at least die tak bernyawe..huhu..pape jelah..hidup2..mmg bukan senang cam dlm movie..bukan jugak senang cam dalam novel tu..aku tau..semua citer2 camtu hayalan atau cite2 je sbb dlm reality life ni mmg susah nk hasilkan yg perfect..but we stll can try d bst to get d best aite??whatever the goal..the must important thing is never go down when u start hiking that super high gradient mountain..haha..ape punye peribahasa daa..biar lah..aku yg tulis n aku je yg pakai..keh3..dah la...aku nk sambung koje dah..babai blog..luv u much3!!nnt aku dtg lagi ek..nk shout banyak2!!!tataaaa..!!!

Comments

Popular Posts