++++++++what the laa..+++++++++

huhuu..aku di hujung semester..aku yang kesuntukan duit..aku yang kesuntukan masa..aku yang kesuntukan tenaga..aku yang kesuntukan tidur..aku yang kesuntukan makanan..hahaah.. itu pun blh masuk list ke..hoho..aku mmg ade sket mereng skang nih..assg byk gile tak setel..tak sampai 2 minggu ej lagi seme tuh nk ekne submit..tu blom cite lg pasal symposium..huh..hebat tak hebat laa..org nk wat program planning bebulan-bulan..aku dalam mase 3 minggu je nk kene setel seme..mmg azab..final exam punye stadi lagi laa..sket pun tak sentuh lg...gile laa..adoi laa..ntah sempat ke tak seme nih..ape daa..bosan punye citer...ntah..mmg aku tader idea..skang ni mcm susah je nk memblogging..buzee cam ape..nnt la..da stat sem break..abes la penuh aku shout kat sini..bising arr blog ni..huhu!!
dah ar..aku nk blah..poning palo den..caucincau~

Comments

Popular Posts