Selamat Hari Guru 2016

Hari guru dalam sejarah.
Tahun ketujuh berkhidmat dan tahun ni aku tak raikan hari guru.
sebab sedang bertapa menyiapkan (mcm tak siap2 je) assignment.
project paper yg ntah bila akan siap.
esok jumpa Dr.. harap2 by mlm ni dh byk yg aku taip..
masalahnya idea susah sgt nk keluar.
cuba bayangkan semalam awal2 pagi lg aku dah tercongok kt UTC.
memang awal lah sbb dpt parking depan pintu masuk which is amazing!
dari pagi tu kerja aku ialah membaca dan membaca..
start dalam pukul 2 lebih kot baru aku blh menaip mcm aku taip blog ni.
punya la susah idea tu nk dtg.
harap2 hari ni lain sikit..kalau tak memang tak berbaloi lah aku tak meraikan hari guru..
baik aku duk dewan je..ikut sambutan hr guru..

idea...sila lah datang wahai idea...
kenapa la otak tak mau cair2 nih
dah berbungkus kacang aku makan..almond.pistachio..kismis je x mkn sbb manissssss

aduhaiii cik maiyah... smoga kau bertabah lah ye...

ok jom fokus.. saje menaip blog mana sbg exercise jari nk menaip project paper jap lg huhuuuuu kononnyeee lahhhh...


Comments

Popular Posts