nikmat dan hikmah

sebenarnya takde idea nk tulis tajuk apa hehe.. tp ini kali pertama aku menulis sejak bergelar siswazah semula.. lagi sekali, aku xtau nk tulis ape..just nk catat sesuatu sebagai kenang2an di masa depan..disebabkan malas mengarang (aku baru siap menaip assgmnt 10 pages weh..jari nk cramp dan rasa nk termuntah bila pegang keyboard ni)

mari aku tulis dlm bentuk point je ye tentang sebab musabab aku sambung master

  • kenapa? cita2, anjakan paradigma, tambah ilmu baru, keluar dr tempurung kaca di sekolah, dptkan pengalaman baru dan kwn baru
  • di mana? UKM
  • mengapa? cita2, ukm sbb 1 jam dr melaka, jeles dgn aisyah tgh buat phD, tp lbh kpd cita2
  • siapa? aku dan ainil mmg berpakat dr mula.. nin pula aku ajak lpas tau dia pindah melaka.. x pernah mesra ngn nin..tp izin Allah aku rapat ngn dia skarang..bertambah sorg lg kwn :) shida pulak long lost fren.. jumpa masa taklimat di ukm
  • bila? plan dr tahun lepas.. daftar feb
  • ok? ok sangat!!!
  • betul? betul...sikit pun rasa x menyesal malah excited
ok tangan dh sakit. nnt sambung.

cuma, tlg doakan kami berjaya..amin.. :)

Comments

Popular Posts