entri khas kenang2an buat sahabat2 kesayangan



hari ni Ahad..mode rehat2 sebab esok tak sekolah..macam bahagia je rasa..nak membelog pun rasa tak rushing..sebab sambil tulis boleh sambil feeling2..kah2..sebab tu siap ada intro lg entri kali ni..hehe..vid kt atas ni ditujukan khas secara rahsia buat sahabat kesayangan yg dah berumahtangga..tahniah kpd korang dan didoakan semoga berkekalan dan berbahagia selama-lamanya..semoga dapat mengharungi segala mehnah dan cabaran yang bakal diuji dalam perjalanan baru hidup mereka..buat ramla, shida dan dayah yg telah menjadi isteri kepada sang suami..semoga menjadi isteri solehah yang menjadi penyejuk dimata dan penawar di hati suami.. seronok tengok diorg dah bahagia..dan paling seronok bila tengok pengakhiran zaman cinta mereka kepada yang halal.. so entri kali ni didekikasikan kpd mereka bertiga..saja utk kenang2an aku sendiri ;))


tentang dayah=perkahwinan dia mmg aku tak sangka2..mmg paling aku tak sangka2..rasa nak cubit2 je dayah ni sebab bukan nak bgtau awal2..ainil kalau sebut pasal dayah kawen..mmg dia geram n tak percaya je..huhu lawak betul..yelah..masa zaman kat upsi dulu..dayah mana ade sibuk bergewey2 ni..cakap pasal laki pun tidak..kira masa tu nampak betul dayah fokus pada study n family je..mmg abes kagum la kat dayah..masa practical pun dayah xde cakap pasal menda ni..ale2 masa cuti lepas konvo tu..dayah call cakap nk bertunang..nasib baik dayah tak bgtau lepas dia bertunang..kalo tak..ade yg aku suruh ultraman fire umah dayah..hoho..suami dayah tu aku tak kenal..sebab dia org terengganu dan bukanlah dari kaum kerabat upsi tempat kami belajar dulu..so mmg totally aku tak kenal n no komen lah..lepas ni maybe dayah kena perkenalkan kat kitorg secara rasmi..sebab sejak konvo aritu..mmg tak penah lg jumpa dayah..yelah dayah dah posting kat sarawak..kampung dia pun ganu..so agak jauh nak berjumpa..harap lepas ni tak terputus hubungan..insyaAllah..



tentang shida=sahabat aku yg sorg ni mmg hot..hehe..sejak zaman matrik kot ;p yg tu aku tak boleh cerita secara terbuka kat sini..biarlah sebahagian daripada kisah remaja yg diceritakan kat aku tu menjadi kenangan kami semua..dan aku gembira dengan pilihan hati shida..kalau shida ni..aku takde la nak terkejut pun dia bgtau nak kawen n bertunang..dah boleh agak..hehehe.. shida jgn marah ;p cuma aku rasa ralat sbb tak dapat hadir..ramai betul yg pilih tarikh majlis kahwin sama ngn shida..so aku boleh kirimkan doa je lah dari jauh..semoga berbahagia..dan dikurniakan anak2 yg ramai dan solah&solehah..tu pun impian shida =))

tentang ramla=yg ni mmg la aku tertunggu-tunggu...huhu..sebab lama dah ramla bertunang sejak zaman belajo kt upsi..alhamdulillah.terdiri sudah sebuah ikatan antara ramla n apis.. aku kenal apis sbg tunang ramla sejak di upsi..pastu masa kami practical kt manjung..apis kerja kt lumut.. mmg aku tak sabar2 nk tgk diorg kawen..so masa nk dekat mjlis ramla n apis..aku pakat ngn ainil ngn akma..nak pegi skali..mmg happening! smg ramla n apis berbahagia selamanya.. jgn gado2..masing2 kena byk bertolak ansur..rasanya ramla lg matang dr apis kot ;p hehehe..untung apis dapat ramla..kalo dia sakitkan hati ramla..aku sekeh2 kepala lutut apis tu..jage ko! hohoho
[~~,]
okeh sekian sahaje cerita tentang 3 org sahabat aku yang telah berumah tangga! n who's turn next? jengjejeng..aku ngn ainil teka _ _ _ _ _. silap2 ainil yg kawen lpas ni..asik komen org kawen awal je..kui3..

Comments

Popular Posts