teruja!


wihihihihi..excitednyaa!! xtau nak start ngn ape dulu nih..hahaha...membuak-buak semua pun nak tulis.. ok mula2 skali aku nak ucapkan kpd diri sniri..SLAMAT BERCUTI dan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI dan SELAMAT BERGEMBIRA DENGAN KELUARGA dan SELAMAT MELUPAKAN SKOLAH UTK SEMENTARA! hohoho..mmg tengah gembira sakan nih! sape x suka kalo cuti kn..cuma yg x best sket ialah aku x cuti lama..wuwuwuwuu..nnt 15hb gi skolah..16hb cuti umum..17hb aku amek cuti sbb my big bro nk menikah mlm tu! huhu..maka..esok bermulalah gotong royong kay umah aku! perkara pertama skali yg aku nak buat ialah mengemas bilik aku sniri..hahahaha..isk melampaunya buat pengakuan ikhlas cmni..ok mmg aku dh lama x make over bilik.. ni la masanya kn..so xde la nak make-over byk2 pun..nk aleh2 sket brg..plus sumbat 1 almari baru je..lpas tu boleh lah kemas dlm rumah pulak..pastu luar rumah pulak...termasuklah kandang kambinggggggggg...ngaa..tensionnye plak kawasan umah kampung nih..kalo duk perumahan kn best kn..halaman kecik..snang nk urus..haha..adoyai x bersyukur plak..

ok kemudian..persediaan nak raya tahun ni mmg sgt sederhana..xde pape yg baru sgt..recycle stok lama je..plg baru pun mungkin set bilik utk abg kawen nnt..so cukup lah tu..cuma kuih raya.. sampai hari ni aku x beli lg! gi tam[in kuih raya sana seme hampeh..x berkenan lgsg! rasanya kena cepat2 cari sblm abes kn..harap2 jumpa lah.. menu hari raya? setakat ni..mknn2 asasi hari raya tu biasalah..cuma tambah laksa johor utk hari raya pertama nnt..disebabkan tahun ni x blk johor..maka..adik badik mak seme nk dtg melaka..so kena wat lbh2 supaya dpt jamu org puas2..

okay..lagi apesal aku gembira intoxicated ni..sbb bila time2 cmnilah baru dpt full set of happy family..bukan ramai pun..2org ibu bapa dan 6 org anak2 mereka..kan best kalo adik badik aku ramai2 mcm 12 ke 13 org ke kn..mesti meriah gila! xpelah xde rezeki nk adik badik ramai..haha.. bestnye... smg keluarga kami diberkati dan dirahmati Allah sentiasa..semoga kegembiraan dan kebahagiaan berpanjangan..oh lupa..x lama lagi kak diyana akan masuk keluarga kami yg serba kecoh dan havoc + ada emak yg kalut tp comel ;p hehe..smg dia gembira dgn kami..

okay..tu je kot yg gembira sangat2..pasal skolah..happy jugak lah sbb akan tggalkan skolah buat sementara waktu..heheh...gumbira! td rasanya, akulah org pertama yg keluar dari pintu pagar skolah..hahaha..sampaikan terlupa amek kek lapis yg aku tempah..terpaksa la ptg td pi amek kt umah ckgu tu..cik maiyah2.mmg semangat bab2 balik ni..haha..ok lah sampai sini dulu..
SALAM AIDILFITRI~~~

Comments

Popular Posts