[~~.]

hidup ni kalau tak aman mmg tak sah..baru je aku ni nak bertapak kat situ dengan amannya..tanpa rasa menyampah ngan sape2.. takde rasa sakit hati..bekerja dengan gembira (walaupun tak berapa suka ngan keje yg dilakukan..) tiba2 ade orang nak cari gaduh.. mmg tak blh tahan btul.. mujur la aku ni org baru..mmg sah2 la aku xde nak cari gaduh ngn dia.. last2..telan jela rasa sakit jiwa nih.. tapi yg paling aku menyampah.. beliau yg cari pasal ngan aku ni dah la lelaki.. dah jd bapak org pun..patutnya perangai tu berpada-pada la sket..hisy!!
bukan la masalah besar sgt..cuma aku x suka dan x selesa bila ade org mengata aku kt blakang.. mmg berdesing telinga kalo terdekat ade org nk komplen2 psl aku walhal benda yg dikomplen tu bukan aku yg punya pasal..snang citer pasal jadual baru kluar ni.. ok masa p&p aku berkunga 3 masa.. kira dr 26 jd 23.. tolak 1 klas sains..mmg aku bersyukur la sbb ade la masa aku nk bernafas kt skolah tu.. pastu klas aku tu dh diberi kpd gstt skolah aku..kira xde hal la ngn makhluk pendengki td.. tp malang kpd makhluk td..jadual baru dia ttp x memuaskan hati.. nk buat camne..dia tu guru berpengalaman..kene ajar klas form 3.. dah tu..ape nk bising2..kalo nk bising pun sebut2 la nama ckgu sains form 3 yg lain.. nape nk kait2 ngan aku plak.. ni siap cek jadual aku kat system.. tgk masa aku byk free (berbanding dia) pastu nk bising2 suh aku amek 1 waktu klas dia.. cess..mmg pantang keturunan aku ade org nk cari pasal..heh bunyik mcm nk pancitkan tayar kete je..oo tu sejarah lama aku je..skarang tak main pancit2 tayar..aku dah beretika sbb da jd cikgu skarang..hihi..ok kesimpulannya..aku benci makhluk perosak nih.. nanti la ko..kalo ditakdirkan aku ngajo anak ko thn depan nnt..siap la..huh! nk melaser tu bukan pikir2 dulu..main sembur je sesedap rasa..tak pikir perasaan org..geram betul arini..wat rosak mood btul! x_X

Comments

Popular Posts