---lalalala---

huhuhu..
even keje aku melambak lg..
tp aku still nk emronggeng gak mlm nih..
meronggeng di alam siber jeh..
kih3..bebudak nih semua g tgk konsert kt proton..
aku jeh x gi kunun2 nk stuck kt umah siapkan prop..
skali sangkut kt cni plak..
hehe..ape daa maiyah ni..
xpe2..jp lg aku start la..
ilangkan tensen lu..
meraikan satu beban yg dh terbang sekor daripale otak aku nih...
yeyeah!!!dh lepas exam kimia!!
hehe..tah pape je jwb tadi..lantok lar..
yg penting dh lepas..
skang ni nk concentrate kt prop..
(bukan skarang..pasni la..skarang aku tgh blogging..huhu..)
patu nk wat microb project..
pastu wat data analysis tsr..
pastu wat powerpoint kpt..
pastu jgn lupe maiyah..
report genetic project ko x wat lg..
huaaa!!!lg2...courseware biokembang pun..
huaaa!!!!memang byk lg sebenarnye koje ko maiyah..
adei la..apsal budak bio je bz nih??!!!
x aci lgsg!!
mmg sungguh tak aci...ni yg aku nk mkn kuih koci nih!!
ape kaitan daa..hmmm..titibe lapo la plak..
maiyah ko bukan dh mkn nasi ke ptg tadi..
yela..mmg la aku dh mkn..tp dh ilang la
seme carbohydrate ngn protein tu..
td kn aku dh gune byk energy nk perah otak
jwb kimia td + perah tenaga nk jeling2 bebudak ni punye jwpn..haha..
k la..aku cau dulu..
caucincau~

Comments

Popular Posts