---m 2day--

what mode i'm now???
[tensy mode]
isk..ni apsal aura tensi2 nih???

as usual la..aku masuk nih kopem la time2 tgh blur2..xpun tgh lopsided sket..mmg idup aku sejak akhir2 ni tunggang tebalik sket..memacam hal nk kene pikir..sirius..aku bengang!!rase mcm nk campak je seme keje yg melambak ni..ariari aku duk merungut koje melambak..tp smalam Dr syakinaz ade ckp..first time aku masuk upsi nih..aku apply nk jadi student..so..ikut je la life style as student kat cni..kalo tanak susah2 wat koje assg seme tuh..patutnye awal2 aritu aku apply jd tukang sapu sampah ke..tak pun jadi drebar bus..huhu..i'm not down them..just think bout it..alangkah bahagia nya idop depa yg takyah wat assg..wat labreport..huhu..yeke???ntah2 depa tgk aku patu kate...
"bestnye jd budak ni..masuk upsi..dpt blaja tinggi2..nnt nk jadi ckigu..patu gaji pun kire ok la..dapat didik anak2 bangsa..aku pun dulu nkjadi cikgu gak..tapi x kesampaian.."..
huhu.moral of d story..aku patutnye kene bersyukur bebanyak..walopun aku malas blajo n kureng ikhlas wat koje2 nih..tp He still help me..tlg aku dapat result yg agak not bad ni..hehe..prasan la plak..kuang3..takpe..aku sorg je bace ni lagipun..ngeh..ngeh..ngeh..
isk..apsal aku mcm bru blajo menaip nih??sejuk la lib ni..tgn aku beku..jari pun sengal2je nk taip..mate blurr je..perut pun alpau masuk angin??ape maksud tu???
masud nye pen off la..
aku nk g cari food utk lunch ni..
babai blog..c u soon..cayang blog ni tau..best je melalak kat cni..nahagia je rase..haha..k adios!!


Comments

Popular Posts