--------what's tis huh--------

dats it~...what i'm gonna write here actually is really no related with the title..haha..as i'm a very simpang person..so got to write the very pening thing also la..kuang..kuang..kuang..
--------------------------------------------------
no idea nk tulis nih tp da rindu nak merapu..so fingers on~
hati berdetik.."apsal bebudak nih tak online??? invisible to everyone ker??"
"dieorang tu byk lg keje nk buat..ko je yg duk asik online 24/7"..jantung tibe2 menyampuk!
"oit..correction..bile mase plak 24/7???tgk jam sket arr" hati naik geram..
--------------------------------------------------
lalu aku pun berfikir..yela..apsal asik aku je online..
eleh..dieorg pun dulu online gak..
skang ni je jarang2..
dulu kalo weekend aku ade je member nk ym.. seperti ....dan....
skarang???ke mana pergi si .....dan......
idop lg ke tak pun aku xtau...lantok le die..haha..
ntah2 die ade...invisible latu...patu tgk aku online...die wat bodo jeh...
tanak tegur pun...
ceh!!!nyampah~haha..emo tul..eh????ak bukan emo-no gal ker??? to be la kut...
-------------------------------------------------
wokeyh...forget bout tis small matter..yg penting aku hepi shouting silently here```(--,)

Comments

Popular Posts