LIFE MUST GO ON~

Well..orang salu cakap cenggitu~n maybe aku blh bg 325% of persetujuan ngn statement tu..hihi..mungkin sbb mende ni sgt berkaitan ngn diri aku sniri..stiap ape yg kita lalui every day tak semestinya ape yg kita nak..tak semestinya ape yg kita idamkan..kadang2 kite salu jeh impikan yg terbaik..usahakan yang terbaik..tp ape yg kite dpt sgt x memuaskan hati~almost happened all d times..kekadang kite bleh fed-up ngn semua prob nih..tp kite jgn cepat melatah..jgn cepat menyalahkan takdir..dan yg paling penting jgn sesekali kita menuding jari kepada-Nya..Nauzubillahiminzalik..
mungkin ape yg kite alami..especially all d probs tu sbnrnye kifarah untuk segala dosa2 kite yg kite aci enjoy je wat..n maybe jgk seme benda2 tu ujian untuk kita..setiap org yang beriman tu..pasti akan diberi ujian olehNya untuk dinilai ketakwaan dan keimanan..Masya-Allah..yg pasti aku still tak yakin ngn diri sendiri..aku salu fikir how to changes to be good..bile bace sume citer yg hlovate tulis, aku rase bersemangat nk change to good..rase mcm bahagia je kalo jd watak utama kat dlm citer tu...sungguh bahagia..tp aku sedar..bukan semua insan blh capai kebahagiaan camtu..kene bersyukur la ngan ape yg dikurniakan..hmm..aku ni pn tgh blajar nk bersyukur..kekadang tu sesedap rase jeh main compare2 life org ngn life sniri..mmg tak same..ape yg dilalui adalah ape yg diusahakan..happened almost all d times~so aku kene usaha sehabis baik to get d bez life```insya-Allah~

Comments

Popular Posts